Alla inlägg under april 2008

Av joan - 24 april 2008 20:41

Idag så skrev jag ett mail till min chefs chefs chef och berättade om vad jag tyckte var fel på mitt jobb. Så imorgon lär jag nog bli uppkallad till chefen för att förklara mig.  

Men jag tycker att man måste våga säga ifrån om något är fel, flera av mina arbetskmarater fick läsa mailet och dom sa att det borde "någon" ha skrivit för länge sen.

Ja men varför har denne "någon" inte gjort det då?

Jag blir så trött på människor som bara går och klagar hela tiden men när det väl kommer till kritan så vågar dom inte göra någon ting. Och oftast så brukar samma människor vara de första som hoppar på den som faktiskt gör något.

Ja ja men nu har jag ialla fall sagt min mening och kanske får jag ris eller kanske ros.

Det får tiden utvisa

Av joan - 24 april 2008 08:44

Det finns folk till allt. Ballongman försvunnen 



Av joan - 23 april 2008 19:03

Jag läste någonstans att det nu är fajt mellan de verse olika nationer om nordpolen. Anledningen är att pga den globala uppvärmningen så smälter isarna på nordpolen vilket i sin tur gör det enklare att borra efter olja där. Vilket då dessa länder verkar tycka vara en ypperlig ide. Jag blir helt stum man tycker ju att någon borde se sammbandet.

Av joan - 22 april 2008 14:13

En sak som varit på tapeten i medierna det sista är ju självmorden på häktena. Men ingen verkar tänka på personalen som jobbar där, hur dom tänker och känner inför detta. Det är nog inte så roligt att veta att varje gång dom öppnar en celldörr så kan  personen där innan för ligga död, och om nu detta hemska skulle hända så vet dom att det är dom som får skulden oavsett om dom förtjänar det eller inte.

Av joan - 20 april 2008 14:23

Knivman försökte röva bort tio-åring En maskerad man, beväpnad med kniv ska ha försökt kidnappa en tioårig pojke i Högdalen på lördagskvällen. Pojken lyckades fly tack vare hjälp från sin jämnåriga bror. Knivmannen var fortfarande försvunnen på söndagsmorgonen. Detta skrevs i DN.

Det som slog mig när jag läste detta var, undra om han gjorde det bara för att få hamna i media så han kan få vara i fokus lika mycket som Anders Eklund. Detta tror jag är faran med att lägga sånt fokus på förövarna som T.ex Anders Eklund. För då kommer bara de andra idioterna som vill bli "kända" framkrypande.Nej jag tror att det bästa hade varit att så fort man hade fått fast honom skulle man slutat att skriva om honom så att andra psykopater där ute vet att det är ingen ide att göra ett hemskt brott för att få uppmärksamhet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Chatt

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Omröstning

Skulle du vilja leva för evigt?
 JA
 NEJ

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards