Alla inlägg den 20 november 2009

Av joan - 20 november 2009 18:20

Många i min omgivning berättar saker för mig, saker som dom inte ens berättar för sin partner. Och det är väl lite på gott och ont, man blir ju smickrad av att mäniskor vill dela med sig till mig men samtidigt får man reda på mycket som man helst skulle slippa.

Jag har funderat länge på varför folk så gärna vill prata med mig men inte kommit på ett bra svar, jag gör inget specielt jag intreserar mig inte för andra mer än någon annan. Och jag har frågat flera om varför dom anförtror sig i mig, Det ända svar jag fått är att "man vill bara göra det, du är en sådan person".

Nu är det så att jag vill alltid förstå saker, så jag köper inte ett sådant argument. Det måste finnas en anledning till varför?

Om det finns någon där ute som har svaret på denna gåta får ni gärna höra av erObestämd

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Chatt

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Omröstning

Skulle du vilja leva för evigt?
 JA
 NEJ

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards